Nu mai am chef să vorbesc despre Băsescu, dacă va fi sau nu demis și cîți trebuie să meargă la vot pentru a-i lua rangul de președinte. Nu am nevoie nici de ”campania” celor care încearcă să-mi spună bazaconii, să mă convingă cît de ”democrat” e Băsescu în cuget și-n simțiri și cum va fi, fără el, ”statul de strîmb”, după ce 8 ani de cînd e președinte am trăit în ”statul de drept(i)”! Chinurile prea multora prin platouri de televiziuni, pe bloguri și FB sînt inutile, cel puțin pentru mine. M-am convins demult ce ”marfă” e Băsescu! Cei din parlament au creat condițiile demiterii printr-o ”ambuscadă” pusă la punct cu oarecare pricepere. De acum încolo contează cine ce vrea: vor alegătorii ca Băsescu să fie trimis la origini în PDL sau în vreo nouă republică securistă, au libertatea să bage voturi cu DA în urne! E poporul votant în concediu și nu-l interesează referendumul, ori poate că vrea să trăiască chiriaș în țara lui Băsescu, e liber să i-o dea înapoi pe mînă, la țară mă refer, să le tacă gura și prihăniților îmbrăcați în alb…

(Foto D. Agachi, graffiti, Rue du Colombier, Bruxelles)

