Priveliştile din zona Lacului Bâlea ( http://ro.wikipedia.org/wiki/Lacul_B%C3%A2lea ) din Munţii Făgăraş mi-au părut copleşitoare, de oricare parte a muntelui le-am privit. 108_5125 Asta a fost impresia mea în urmă cu două zile. Una firească, desigur, cea a măreţiei şi parcă „asprimii” naturii în astfel de locuri. Spunem, într-o însemnare mai din urmă, că vacanţa aceasta a fost şi una în care mi-au devenit perceptibile, prin propriile mele simţuri, câteva „repere” geografice pe care acum nişte ani le credeam intangibile. Pe culmile din Făgăraş priveliştea e spectaculoasă la modul obişnuit, dar mi-a provocat şi un sentiment suprafiresc de oglindire între un pământ ridicat spre cer şi un orizont îngust de nori, oglindit în umbre pe creste. 108_5141a Între ele coboară, cu ropote, scările de ape. P7035967a Acolo, privind oglindirile, aveam să înţeleg, încă o dată, că vestea care vine mereu pe neaşteptate, te găseşte şi în cele mai neaşteptate locuri. Acolo am aflat, ca o surpare în noi mai aproape de cer, despre dispariţia omului Dumitru Irimia.

