Peste tot e un freamăt obositor şi bântuie energii negative formidabile: frustrări, nemulţumiri, agitaţie, dorinţe, aşezarea în „muncile” pregătirilor de Paşti… Aşa a fost toată săptămâna în piaţă, magazine, chioşcuri, pe stradă şi la ştirile TV! Am făcut şi eu drumuri la cumpărături. Cu toată vremea splendidă, plină de verde crud şi copaci înfloriţi, oboseam repede, până la toropire. Am ales să evadăm măcar o zi.

p41529541

p4152957

p4152958

p4152961

Tihna peisajului montan e fascinantă. Iar primăvara, verdele încă mortificat al coniferelor se pierde în nuanţe de albastru-azurit, sub un cer încercănat de nouri. De la înălţimea Pasului Tihuţa (1201 m) se văd la nord succesiunile de şei ale Munţilor Bârgăului şi coroana de gheaţă sidefie a Masivului Ineu (2279 m) din Munţii Rodnei.

p4153032

p4153026

La Pojorîta, în apropiere de Câmpulung Moldovenesc, am dat de ceea ce îmi place să remarc, ori de câte ori trec pe lângă ei, Twin Peaks, Twin Peaks, cu gândul la tulburătorul, nici acum uitat, după atâţia ani, serial TV al lui David Lynch (1992). Aşez pe blog fotografiile acestea făcute de Andra (15.04.09) cu gândul la prietenii aflaţi peste alţi munţi, mări şi  ţări – includ aici şi pe enigmaticii pe care-i întâlnesc pe blog-uri şi despre care am înţeles că se află peste tot prin lume… Sărbători pascale binecuvântate tuturor! Poate că pe o scară de raze, ce se arată doar uneori, acelora care o caută până departe cu privirea, coboară îngerii, măcar la marile sărbători…

p4153037    

